Friday 12 August 2011

Pendedahan Konspirasi & Penipuan Dunia

Sekarang pd waktu ini, saya syor semua blog konspirasi ditutup . Termasuk MO, Bahtera Wawasan, Nusanaga, Ibnu Yaacob , Panji Hitam di Ufuk Timur, dsb.
Walaupun SB pesan kpd rakan saya utk pesan kpd saya bhw blog konspirasi boleh dibuka dgn beberapa syarat. Namun di sisi THH, selepas WW3 nanti semua blogger konspirasi mesti dibunuh.

SB tidak perasan , segala data dlm PDRM sekarang ini semuanya sudah dilink ke Israel. Termasuk rakaman CCTV DBKL.

Baru-baru ini ada perhimpunan Bersih. Ini semua termasuk dlm elemen Ditto (atau anti kerajaan dan tiada Tuhan dan tiada undang-undang perlu diikut). Illuminati mahu membuat 2 perkara kpd seluruh manusia melalui agenda Ditto ini. Pertama ialah huru-hara. Ini supaya undang-undang jahat seperti ISA, Marshal Law, FEMA dan Patriot Act dpt dijalankan oleh kesemua kerajaan Illuminati di seluruh dunia. Ini supaya kuasa polis dpt dipraktikkan dan diperbesarkan.

Sementara akhbar menunjukkan polis mencari golongan pembuat huru-hara seperti Ditto ini (contoh Bersih, punk, komunis, anti kerajaan, anti undang-undang, atheis, dsb). Namun yg sebenarnya yg mereka cari ialah 2 golongan sahaja. Iaitu blogger konspirasi dan tentera Imam Mahdi. 2 golongan ini akan dibunuh dlm penjara rahsia seperti ISA. 2 golongan ini akan dibunuh bersama-sama dgn golongan Ditto. Penghapusan Ditto (seperti komunis, Bersih, atheis, punk) hanyalah sebuah alasan ringan shj bagi kerajaan Illuminati menghapuskan blogger konspirasi dan tentera Imam Mahdi.

Mungkin ramai yg bertanya , bila WW3 akan bermula. Ianya akan bermula sebaik shj planet Nibiru X tiba ke bumi. Ratusan malah ribuan bom nuklear lama akan diletup di bawah tanah sebaik shj planet ini tiba. Ini digabung dgn senjata HAARP. Ini supaya mega tsunami dpt diwujudkan bagi membunuh ramai manusia.

Sekiranya anda semua perasan, berhampiran dgn Stadium bola kegemaran anda semua, terdapat sebuah kuil illuminati yg terbesar di Asia. Ianya menggunakan nama kristian sebagai tipu helah. Itulah kuil pemuja Dajjal yg sebenar. Lokasi di situ telah diberi tunjuk ajar oleh Dajjal yg sebenar. Dajjal akan tiba di situ suatu hari nanti bagi melawan tentera Imam Mahdi.

Seperkara lagi, kenapa Putrajaya diwujudkan di lokasi Perang Besar. Ini kerana Dajjal mahu hanya 3 pusat pemerintahan shj selepas terjadinya WW3 . Iaitu Vatican, Baitul Maqdis dan Putrajaya.

Dan panjang lagi ceritanya.........

Maaf tidak terdaya hendak bercerita.

Mari korban di Jalan ALLAH dgn harta dan diri anda. Itulah lebih baik utk kita daripada kita menjadi banduan kpd penjara Ilusi sehingga kita dimasukkan ke dlm kubur. Penjara Ilusi bermaksud hutang, saman, punch card, undang-undang, perlembagaan, muflis, bos, pilihanraya, cukai, tol, speed trap, lesen, nric, passport, produktiviti, bonus, audit, increment, pangkat, appraisal dan seumpamanya.

Mari perbaiki iman dan amal di jalan yg betul. Nescaya ALLAH akan ubah dunia.

No comments:

Post a Comment